OTELCİLİK SEKÖTÜNDE SCRM’in ÖNEMİ

Sosyal CRM, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) stratejileri ile sosyal medyanın entegre edilmiş halidir. Müşterileri ile daha yakın olmak üzere sosyal etkileşimlerin gücünü optimize etmek isteyen organizasyonlar için oldukça ideal bir platformdur. Hazırladığımız sunum için yapılan araştırmada toplam 4400 Otel verisi kullanılmıştır.

Internet of Things ve Pazarlama

Geleceğimizin yükselen trendleri arasında gösterilen IoT(Internet of Things) mutlaka hepimizin hayatını derinden etkileyecek. Tıpkı bundan 4-5 yıl önce sosyal medyayı bir kavram olarak anlatmaya çalıştığımız gibi (Tam olarak anlaşılmadığı ve halen mevcut bir standart açıklaması olmadığı konusunda hepimiz hemfikirizdir) bu yeni kavramlar da anlaşılma çabası içinde ve henüz biz ne olduğunu bile anlamadan hayatımıza girecek hale geldi.

LEAN YAZILIM GELİŞTİRME

Bu sistemde müşteriye bir değer üretmeyen her şey boş harcama olarak değerlendirilmiştir. Bu düşünceye göre ulaşım, bekleme ve hataların hepsi boş harcamaydı. Lean, müşterinin ihtiyacı olan her şeyin tam zamanında üretilmesi gerektiğini, stokların boşa harcama olduğunu düşünmekteydi.
Did you find anything you like?

Browse Our Other Demos

Check out the demos of the child themes included into the Monstroid’s package.

View