Sayısal İş Modeli

İş dünyasında başarılı olmanın temel kuralları yeniden yazılıyor ve bu değişime ayak uyduran kurumlar geleceğe yürüyor!Bizler çözüm ve hizmetlerimiz ile dijitalleşme yolundaki müşterilerimize yol arkadaşlığı ediyoruz.

Kurumsal Performans Yönetimi, tüm organizasyonun performansını iyileştirmek için hedefleri, metrikleri, çalışanları ve teknolojiyi birleştiren bir süreçtir.

Kurumsal Performans Yönetimi Uygulamalarının Avantajları Nelerdir?

  • A Trade Proje mühendislik’in şirketinize özel olarak sunduğu KPY uygulamaları ile stratejilerinizi operasyonel hedeflere ve ölçümlere dönüştürürsünüz.
  • Şirket değerine etki eden kritik süreçlerin ve bunların takibine imkan veren ortak ölçütlerin tespitini sağlarsınız.
  • Hem insan kaynaklarınızın hem de kurumumuzun performansının etkin şekilde yönetirsiniz.

Kurumsal Kaynak Planlama; kurumları rekabet düzenine hazırlayan unsurların başında, sürekli değişen bir ortamda fiziksel gerçeği birebir yansıtabilen ve yeni duruma göre muhtemel sonuçları öngörebilen bir sistemler bütünüdür.

A proje , gerek hazır ERP çözümleri gerekse de yazılım geliştirme kadrosuyla olsun, müşterilerinin ERP uygulamaları konusundaki ihtiyaçlarını seçim aşamasından kullanım sonrası işletime uzanan tüm yaşam döngüsü boyunca karşılar.

Kurumsal Kaynak Planlama(ERP) Uygulamaları’nın Avantajları Nelerdir?

  • Kurumsal Kaynak Planlaması uygulamaları ile iş süreçlerinin entegrasyonu ve işbirliği ile maliyetlerinizi düşürüp verimliliğinizi artırırsınız.
  • Kurumunuzun büyümesine paralel olarak genişleyebilme özelliği ile ölçeklenebilir bir çözüme sahip olursunuz.
  • Farklı fonksiyonlara gerektiği zaman erişirken, bugün ihtiyaç duymadığınız bir özelliği yarın aktif hale getirerek kullanmanız mümkün olur.​

 

İş Süreçleri Yönetimi, kurumların ne şekilde iş yaptıklarını tanımlayarak şirketlerde yer alan iş süreçlerinin elektronik ortamda yaratılması, izlenmesi ve sonuçlandırılmasını sağlar. Süreçlerin modellenmesi sayesinde doğru bilginin ve işin, doğru zamanda, doğru kişiye ulaştırılmasına yardımcı olur. Daha iyi yönetilen süreçler sonucunda kayda değer kurumsal kazançlar elde edilir.

KoçSistem, müşterilerinin kurum içi iş süreçlerinin standardizasyonunu ve otomasyonunu sağlayan bir iş akışı yönetim sistemi sunmaktadır. Ayrıca bu çözümlerin müşterilerin kendi iş akışlarına göre esnek ve değiştirilebilir modüler yapıda olmasını sağlamaktadır.

İş Süreçleri Yönetimi’nin Avantajları Nelerdir?

  • Kurumunuzdaki süreçlerin, analizi, tasarlanması, optimizasyonu ve otomasyonunu içeren çözümler bütünü olarak İş Süreçleri Yönetimi çerçevesinde, İş akışları, Doküman Yönetimi, Sayısal Kimlik Yönetimi, CRM ve Portal çözümleri, Servis Odaklı Mimari anlayışıyla sunulmaktadır.

CRM geleneksel iletişim stratejilerinden bir tanesidir. Sosyal CRM ise CRM stratejilerinin sosyal medya uygulamaları ile birleştirilmesi olarak tanımlanabilir.

Geleneksel CRM stratejilerinde; kişilerin sevdikleri ya da sevmedikleri, ihtiyaç duydukları şeyleri, nelere dikkat ettikleri ya da etmedikleri gibi konular yer alır. Burada amaç potansiyel müşterilerle ya da hedef kitle sağlıklı bir iletişim kurmaktır. Birçok araç ve teknoloji ile desteklenmesi, Sosyal CRM kavramını daha güçlü yapar. Asıl önemli olan ana stratejinin, desteklenen araçlar vasıtası ile etkili olarak kullanılmasıdır.Müşteri ilişkileri sağlıklı bir şekilde değerlendirilerek veri yönetimi sağlanır ve hedeflenen noktaya ulaşılır.

Her kurum için uygulanacak olan CRM stratejileri farklıdır. Aynı zamanda teknolojik imkanların kullanılış derecesi de firmalara göre değişiklik gösterir. Sosyal CRM hem firma içinde, hem de firma dışında işbirlikçi bir anlayışla insanlarla iletişim kurabilmek için geliştirilen temel stratejilerden biri olarak günümüzde öne geçmektedir.

Gerek sosyal medya uygulamalarında, gerekse geleneksel CRM stratejisinde halkla ilişkiler kavramı kilit bir noktada yer almaktadır. Halkla ilişkiler bölümü bu anlamda, hem özel sektör, hem de kamusal alanda oldukça etkili çalışmalar yapabilmeli ve  markaların yönetiminde ve müşteri etkileşiminde bir köprü rolünü üstlenmektedir. Sosyal CRM kavramında halkla ilişkiler daha etkin bir şekilde kurulabilirken, sahip olunan teknolojik olanaklar ve iletişimin anında sağlanabilmesi, halkla ilişkiler kavramını daha güçlü ve daha etkin kullanımına olanak sağlamaktadır. Eş zamanlı kazanım olarak , müşteri etrafında gelişen savunma ve deneyim gibi faktörler Sosyal CRM’de etkin bir şekilde anlamlandırılmış veri haline getirilip etkileşimin en üst seviyeye çıkması sağlanmaktadır.

Böylelikle firmalar müşteri odaklı hareket edebilme yeteneklerini en üst seviyeye çıkarırken, süreçlerindeki  sorunlarını nasıl çözeceklerini müşterilerine sorabiliyorlar. Müşterilerden gelen geri beslemeler sayesinde, ürünün eksik olan ya da abartılı olan yanları düzeltiliyor ve ortaya daha iyi bir sonuç çıkıyor. Eskiden etkili bir reklam stratejisi olan ürünün kusurunu müşteriden saklama, artık kullanılamaz duruma gelmişken, bu metot ile müşteri ile marka birebir etkileşime girebiliyor. Yeni sistemde müşterilerin kişisel deneyimi, %98 oranında artıyor. Herhangi bir firmanın itibarı ya da ürettiği ürün, geri besleme özellikleri ile istenilen son noktasına en hızlı şekilde gelmektedir.

Sosyal CRM  yapısının faydalarını kısaca saymak gerekirse,

  • Müşterileri ve ürünler/ hizmetlerle ilgili deneyimlerini daha iyi anlama fırsatı sunar. Bu da şirketlere stratejilerinin oluşturulmasından, harcamalara kadar pek çok konuda yol gösterici olur.
  • Pazarlama harcamalarının doğru hedeflerle, efektif olarak yapılmasına katkı sağlar.
  • Uygulanan kampanyaların ve her türlü yeniliğin etkinliğini, müşteri algısındaki değişiklikleri ölçme fırsatları sunar.
  • Yeni ürün/ hizmetler ve sektörler konusunda geliştirme sağlayacak fikirleri toplar, böylelikle AR & GE imkanlarını arttırır.
  • Sunduğu şeffaf, daimi diyalog imkanı ile müşteri sadakatini arttırır.
  • Servis maliyetlerini düşürür.

Müşteri Desteği

Tercih ettiğiniz herhangi bir yöntemle (whatsapp, skype, livechat, telefon vs.) ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdayız.

Size Özel

En sağlıklı yaklaşımın, size özel sürekli bir mühendis atamak olduğunu biliyoruz.

Ücretsiz Danışmalık

İhtiyaçlarınız ile ilgili en uygun çözümün geliştirilmesi için, ücretsiz danışmanlık hizmetleri

Müşteri Memnuniyeti

Size Özel çözümlerimizi hakkındaki gelişmeleri ve süreç konusunda sürekli bilgilendirme.

Kalite Garantisi

Sizlere vermiş olduğumuz hizmetleri, en üst standartlarda sunuyoruz.

Efektif Maliyetlendirme

Hizmetlerimizi kullandıkça fayda/maliyet yapısının uygunluğunu fark edeceksiniz.

Size Nasıl Yardımcı

Olabiliriz?

Adres:

Cevizli Mh., Mustafa Kemal Paşa Cd.,66 A Kartal-İstanbul/Turkey

Telefon:

+90 (216) 266-3399
+90 (216) 266-3388