SOSYAL MEDYA YÖNETİM SİSTEMLERİ

Dijital ekosistemde, kullanıcılar markalarla etkin olarak iletişim halindeler. Kontrolsüz yapılan sayfa ve kampanya yönetimleri, marka için intihar niteliği taşıyan krizlere yol açabilir düzeydedir. Türkiye’de ve dünyada sık rastlanan kriz vakaları, markalar için sosyal medya yönetiminin hassas bir süreç olduğunu kanıtı olarak karşımıza çıkmaktadır. Bizler sizlerin ihtiyacı olan süreçleri, sizlerle birlikte tesis ediyoruz.

Sosyal medya; sürekli güncellenebilmesi, çoklu kullanıma açık olması, sanal paylaşıma olanak tanıması gibi özellikleri açısından en ideal mecralardan biri olarak kendini göstermektedir. İnsanlar sosyal medyada günlük düşüncelerini yazmakta, bu düşünceler üzerine tartışabilmekte ve yeni fikirler ortaya koyabilmektedir. Ayrıca kişisel bilgilerinin yanında çeşitli fotoğraflar ve videolar paylaşabilmekte, iş arayabilmekte ve ayrıca sıkılmadan gerçek dünyayı sanal ortamda yaşayabilmektedirler. Bu durum gün geçtikçe tüm dikkatlerin bu alana yönelmesine sebep olmakta ve yenilenen sanal dünyaya yeni bir kavramsal çerçeve çizmektedir. Bu paralellikte insanların iletişim kurdukları, düşüncelerini ve fikirlerini açıkladıkları platformda, insanların satın aldıkları ürün ve hizmetlerden bahsetmeleri diğer insanları etkilemektedir. Böylece sosyal ağ, büyük bir medya haline gelmektedir. Aynı zamanda insanlar bu platformlarda o kadar çok vakit geçirmeye başlamışlardır ki, insanlara ulaşabilmek için işletmelerin bu alanları reklam yeri, bu ağları ziyaret eden insanları da potansiyel bir müşteri olarak görmeleri normaldir.

Bizler özel olarak markalar için “itibar yönetimi”, “kriz yönetimi”, “takip sistemi” ve “semantik analiz” gibi hizmetleri vermekte ve geliştirdiğimiz araçlar yardımıyla sosyal medyada ölçümleme yapmaktayız. Tüm bu çalışmaların sonucu olarak sizin stratejilerinize uygun olarak geliştirilen modelleme ile sosyal medya optimizasyonunuz gerçekleştirmekteyiz.

Sosyal CRM (Müşteri ilişkileri Yönetimi), geleneksel CRM araçlarının Facebook, Twitter ve Linkedin gibi etkili sosyal ağlarla birleşmesiyle ortaya çıkan bir kavramdır.

“Sosyal CRM” müşteri ile iletişim kurmak için yalnızca alternatif bir yol değil, aynı zamanda onların sevdikleri, sevmedikleri, ihtiyaç ve istekleri kısaca yaşamları hakkında  derin bir bakış açısına sahip olmamızı sağlıyor. Böylece potansiyel müşteriler ile iletişim kurmamıza yardımcı oluyor.

Sosyal CRM hakkında göz önünde bulundurmanız gereken bir kaç önemli nokta aşağıda yer almaktadır:

  • Sosyal CRM öncelikle, bir çok araç ve teknoloji ile desteklenen bir stratejidir.  Bu stratejinin temelini  ürün ile müşteri arasındaki ilişki ve etkileşimin izlenmesi oluşturur.
  • Sosyal CRM etkili bir müşteri ilişkileri ve veri yönetimi için geleneksel CRM’in arkasından gelen bir sistem ve süreci ifade ediyor.
  • Sosyal CRM’in anlamı farklı kurumlar için değişik  anlamlara gelebilir. Önemli olan nokta, iş konusunda çözmeye çalıştığınız konuyu anlayabilmek ve sonrasında sorunu çözmek.
  • Sosyal CRM; içerde ve dışarda, sosyal ve işbirlikçi  bir iş düzeni  geliştirmek için kullanabileceğiniz bir bileşendir.

Sosyal CRM’i Anlamak

Halkla ilişkiler, şu an Sosyal CRM’de gerçekten aktif bir role sahip. Bir çok organizasyonda, markaların Sosyal yönünü  ve müşteri etkileşimi ni halkla ilişkiler departmanları yönetiyor.

Sosyal CRM’de  önemli bir diğer değişiklik ise müşterinin hemen etrafında gerçekleşen savunma ve deneyimin  Sosyal CRM’in çok önemli iki elementi  haline gelmesidir.  Geleneksel CRM’de, müşterinin marka ile hiç bir işbirliği ya da ilişkide bulunmayarak , gerçek anlamda CRM’in bir parçası olmadığını görebilirsiniz.

Sosyal CRM’de bu durum tamamen değişti. Müşteri bütün organizasyon yönetiminin odak noktası. Müşteriye mesajlar göndermek ya da pazarlama yapmak yerine, markalar artık sorunlarını nasıl çözeceklerine dair müşterilerle konuşuyor ve onlarla işbirliği yapıyor.  Müşteri ilişkilerini oluşturmaları ve kendi deneyimlerini şekillendirmeleri için markalar müşterileri destekliyor  ve büyük bir umutla markayı savunan müşteriler  yaratmaya çalışıyorlar.

Aklımızdan çıkarmamamız gereken bir önemli nokta da Sosyal CRM dediğimiz şeyin Geleneksel CRM’in her zaman geçirdiği değişimlerden birinin sonucu olarak ortaya çıktığı ve Geleneksel CRM’in yerini alan yeni bir kavram olmadığıdır.

Sizler için geliştirdiğimiz size özel sistemler ile stratejinize uygun olarak, sosyal medya ekosisteminde ilerlemenizi ihtiyaç duyduğunuz analiz ve sonuçlarına hızlı ulaşımınızı tesis ediyoruz.

Müşteri Desteği

Tercih ettiğiniz herhangi bir yöntemle (whatsapp, skype, livechat, telefon vs.) ihtiyaç duyduğunuz her an yanınızdayız.

Size Özel

En sağlıklı yaklaşımın, size özel sürekli bir mühendis atamak olduğunu biliyoruz.

Ücretsiz Danışmalık

İhtiyaçlarınız ile ilgili en uygun çözümün geliştirilmesi için, ücretsiz danışmanlık hizmetleri

Müşteri Memnuniyeti

Size Özel çözümlerimizi hakkındaki gelişmeleri ve süreç konusunda sürekli bilgilendirme.

Kalite Garantisi

Sizlere vermiş olduğumuz hizmetleri, en üst standartlarda sunuyoruz.

Efektif Maliyetlendirme

Hizmetlerimizi kullandıkça fayda/maliyet yapısının uygunluğunu fark edeceksiniz.

Size Nasıl Yardımcı

Olabiliriz?

Adres:

Cevizli Mh., Mustafa Kemal Paşa Cd.,66 A Kartal-İstanbul/Turkey

Telefon:

+90 (216) 266-3399
+90 (216) 266-3388